fredag 15. november 2013

Langt om lenge...

Nå er det virkelig lenge siden jeg har vært innom bloggen. Det ble vanskelig å finne tid å både strikk og skrive, men jeg har funnet ut at jeg har lyst å dele tingene jeg lager.
Jeg strikker fortsatt en del, og har også begynt å sy litt småting og klær til mine 3 små.
Er titt og ofte inne på sy- og strikke blogger for å hente inspirasjon, og kanskje noen kan bli inspireret av det jeg lager også :-)

I augst fikk vi ei lita jente, så det har vært minimalt med tid til håndarbeid de siste månedene, men jeg laget mye da jeg gikk gravid :-)



Her er lillesøster! Med heklet lue og heklet blomst som jeg satte på et pannebånd. 

Bildene er tatt av ei god venninne som har blogg med nydelige bilder! www.smaoyeblikkphotography.blogspot.se


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...