søndag 28. desember 2014

Genser til mannen - forsøk to!

For to år siden begynte jeg på genser til mannen, og siden det skulle være en overraskelse ble det ikke tatt mål eller prøvd underveis. Det viste seg å være en stor tabbe.. For da genseren omsider ble ferdig var den altfor stor!! Jeg strikket nok litt løst, for genseren ble større enn oppskriften mente den skulle være også. 
Jeg lovet meg selv å aldri strikke en herregenser igjen noensinne, for det var sååå mye arbeid! Men, så hadde jeg jo veldig lyst å strikke noe til mannen, og etter å ha funnet en genser han likte, har jeg nå begynt igjen. 
Forrige genser var en Marius-genser, men denne gangen falt valget på en oppskrift fra garnstudio.com. Den ligner litt på Marius-mønsteret. 
De hadde ikke garnet som egentlig skulle brukes på den butikken jeg var på, så da valgte jeg å bruke Smart garnet. Det vet jeg tåler mye, og kan maskinvaskes :-) 
Mannen ønsket seg genser i en brunfarge, og det hadde kommet en ny farge nå i høst som var brun-grå, veldig fin! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...